برای پیگیری سفارش ،لطفا شماره سفارشی که پیامک شده براتون رو وارد کنید.
سوالات متداول
اگر گیرنده مرسوله هستید، با فرستنده بسته تماس بگیرید تا کد رهگیری را به شما اعلام کند؛ همچنین اگر فرستنده مرسوله هستید و کد رهگیری مرسوله را گم یا فراموش کردهاید، میتوانید به اداره پست منطقه خود مراجعه کنید و با ارائه اطلاعات مربوط به بسته، درخواست خود را برای بازیابی کد رهگیری ثبت کنید.
ممکن است کد رهگیری شما به تازگی صادر شده و هنوز در سیستم ثبت نشده باشد. در این صورت، چند ساعت بعد دوباره تلاش کنید و اگر مشکل ادامه داشت، با واحد خدمات مشتریان پست به شماره ۱۹۳ تماس بگیرید.
خیر؛ امکان تغییر آدرس یا لغو مرسوله پس از ارسال وجود ندارد؛ اما میتوانید با اداره پست منطقه خود تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید تا در صورت امکان، اقدامات لازم انجام شود.
امکان تحویل فوری 1 الی 2 ساعته و مراجعه حضوری به فروشگاه برای استان های تهران و کرج در بازه زمانی ساعت 9 صبح الی 17 عصر هست.
*تحویل از طریق پست
برای استان های اطراف تهران یک روزه
استان های مرکزی کشور دو روزه
استان های مرزی و فاصله مسافت بیشتر از 1000 کیلومتر معمولا دو الی سه روزه تحویل میشه*
*ارسال از طریق تیپاکس
همانند بازه زمانی پست هست با توجه به این که ممکنه یک سری از شهرستان ها تحت پوشش تیپاکس نباشه و هزینه تحویل و حمل تیپاکس به نسبت پست کمی بیشتره
*ارسال از طریق اتوبوس رانی و حمل بین اللملی هم نیاز به هماهنگی تلفنی داره
اگر سفارش تحویلیتون به هر دلیلی مورد پسندتون نبود میتونید برگشت بزنید .
بنا به درخواستتون امکان عودت مبلغ و تعویض سایز وجود داره .
سلام وقت بخیر با توجه به این که ارسال های ما هر روزه به صورت تجمیعی ارسال میشود و آیتم ارسال کد رهگیری برای ارسال های تجمیعی از طرف اداره پست وجود نداره کد رهگیری هنگام ارسال های پستی برای مشتریان فرستاده نمیشود .
با توجه به حجم سفارشات گاها پیام کد رهگیری پستی برای شما پیامک خواهد شد.
ولی به شما این اطمینان داده میشود تمامی ارسال ها در اولین ساعت کاری در مجموعه ملی پوش به صورت منظم و دقیق ارسال شده اند .
در صورتی که الزام به داشتن کد رهگیری برای دریافت محصول خود دارید به شماره 09127683484 کلمه کد رهگیری و نام ونام خانوادگی سفارش دهنده را پیامک بفرمایید.